Nivea Care Run Putrajaya : Protects What You Care

Assalam. Bismillah.

Hai semua. Korang perasan tak, ada beberapa minggu lepas Zati ada share pasal Nivea Care Run yang akan diadakan di Putrajaya. So, pada 29.10.2017 haritu Zati pergi la join di Kompleks Sukan Air Presint 6 Putrajaya. Ingat waktu  Zati sampai tu, dah kira awal dah, mesti tak ramai orang, sekali dah ramai yang datang. Untuk pengetahuan semua, seramai 2,500 peserta yang mengikuti acara Nivea Care Run kali ini. Walaupon berlangsung awal pagi, acara ini telah dihadiri oleh artis tempatan iaitu Siti Saleha, Nadia Heng dan Fiqrie. Walaupon busy, aktiviti sihat ni mereka sempat ikuti. Paling penting Jasmeen sempat selfie. hihi.

DEODORANT NIVEA PROTECT & CARE

Sebenarnya tujuan  Nivea Care Run mengadakan aktiviti nih adalah nak menekankan tentang kepentingan menjaga kulit di bawah lengan. Sebab kalau korang nak tahu kan, product NIVEA nih dia bebas alkohol, ada NIVEA esen cream dan baunya wangi dan lembut. Kalau korang menggunakan NIVEA, korang akan sentiasa segar sepanjang hari tanpa diganggu bau yang kurang enak. hihi.
 NIVEA CARE RUN

Seperti biasa, sebelum acara larian, ianya dimulakan dengan sesi memanaskan badan. Seronok tengok diorang semua. Yerla, bila dah yakin dengan kualiti perlindungan bawah lengan, nak buat aktiviti cergas pon tidak kisah. Guna jer produk NIVEA, pasti kekal segar sepanjang hari.

 NIVEA CARE RUN
 NIVEA CARE RUN

Selepas larian berakhir, sumbangan sebanyak RM 20,000 berjaya disumbangkan kepada Yayasan Budi Penyayang Malaysia ( PENYAYANG ) untuk diagihkan kepada yang memerlukan. Para peserta juga boleh menulis nota di dinding yang disediakan untuk orang tersayang di samping boleh bergambar di kios photo dan memenangi cabutan bertuah.

 NIVEA CARE RUN
 NIVEA CARE RUN

Untuk penjagaan rapi dan kekal segar sepanjang hari, Zati syorkan korang semua gunakan produk NIVEA kerana ianya dapat menjaga kulit bawah lengan dengan selesa sekali. Jom kita tukar kepada deodorant Nivea Protect & Care yang berharga RM 11.30 ( roll-on) RM 17.50 ( Spray )

DEODORANT NIVEA PROTECT & CARE
 NIVEA CARE RUN




TAHNIAH !!! NIVEA CARE RUN IS AWESOME

Post a Comment

2 Comments

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)