Syiling Dirham Merdeka Laris Di Pasaran

Assalam.  Bismillah.

Yeaayy.. tak lama lagi nak sambut merdeka dah. Zati tengok sekarang ni, ramai yang buat sales sempena hari merdeka kan? Salah satu yang zati tau adalah tentang syiling dirham.. Korang bayangkan la, dalam masa 30 minit, syiling ini sudah habis terjual.. Hmm.. Ramai peminat rupanya.. Bila zati tengok semula, baru tau kenapa cepat sangat habis. Unik kot syiling nih. Siap ada gambar bendera dan tugu negara. Bila tengok syiling nih, rasa berkobar pulak nak sambut merdeka.. hihi.


Sebenarnya syiling ni dikeluarkan oleh Nubex Sdn Bhd, diorang ni memang pengedar dan pengeluar untuk jongkong emas, perak serta logam yang bernilai di Malaysia. Sempena merdeka nih, pihak mereka mengeluarkan 3000 keping dan hanya dijual secara online di www.nubex.my

syiling nih adalah kali pertama diperkenalkan di dunia yang membolehkan kepingan syiling diceraikan kepada dua kepingan dengan setiap satu nya mengandungi 2.975 gram dan boleh dijadikan koleksi bernilai untuk pelaburan.


Menurut kata Ketua Pegawai Kreatif Nubex Sdn Bhd, Mohd Fayzi Omar,bermula pada 7 Ogos lalu. syiling edisi terhad ini dijual pada harga pasaran RM 29 ( harga ahli RM 26.00). Kiranya ini adalah hadiah istimewa sempena dengan bulan Kemerdekaan.

Tapi kalau korang berminat untuk beli syiling dinar emas dan dirham yang perak yang lain, korang boleh layari laman web www.nubex.my atau korang boleh follow facebook dan instagram @nubex_my untuk jualan produk terkini dan perkembangan semasa.

Contact : 03-77299640













Post a Comment

1 Comments

  1. lov this coins ..only got one pcs only ...the rest sold out ..

    ReplyDelete
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)