MOMMA Pregolact Berfungsi Sebagai Milk Booster dan Susu Untuk Ibu Mengandung

Susu untuk ibu mengandung dan milk booster. 

Siapa yang tak tahu susu MOMMA Pregolact sememangnya baik untuk milk booster dan juga susu untuk ibu mengandung. Ini kerana susu MOMMA Pregolact sememangnya diformulasikan untuk menambahkan susu di dalam badan selain memekatkan susu badan.

Saya perhatikan adik ipar saya murung. Lepas solat Maghrib hingga masuk Isyak masih memerah susu badannya. Kasihan lebih-lebih lagi melihatkan anaknya yang sudah mencecah usia 6 bulan merengek di tepi. Bila stress mulalah gugel sana sini ape produk yang boleh dijadikan milk booster.



"Angah dah cuba susu MOMMA tak? Kak Yong dapat tau yang susu MOMMA ni memang sesuai untuk milk booster dan susu untuk ibu mengandung",. Berkerut dahi dia, berkira-kira nak melayan pertanyaan saya atau tak. 

"Entahlah Kak Yong. Dah cuba macam-macam sebelum ni. Buat habis duit je", balasnya ringkas.

Saya bersimpati dengannya. Yela siapa la yang sanggup berhabis duit untuk benda-benda yang belum pasti kan? Saya pun bimbang jika cadangan saya tidak membuahkan hasil padanya.

Dua minggu berselang..

Angah tersenyum bila terserempak saya di hadapan ATM. "Kak Yong, betul la kata Kak Yong. Memang menjadi"

Saya terpinga-pinga. "Eh kenapa Angah? Apa yang betul?", saya masih terpinga-pinga.

"Angah dah cuba susu MOMMA macam Kak Yong suruh. Susu jadi banyak. Memang milk booster la orang cakap. Dah penuh peti ais angah", nampak air mukanya yang teruja.

Okay Angah, nanti boleh la suggest kat kawan kawan. Share la dekat diorang, susu MOMMA ni memang milk booster dan lagi satu ianya susu untuk ibu mengandung.



Saya tersenyum gembira. Gembira kerana dapat membantu adik ipar sendiri. Bukan bantu dia sahaja, tetapi anak dia juga. Sekurang-kurangnya anaknya tak putus susu ibu dan dapat khasiat terus daripada badan ibunya. Bukan senang nak cari supplement untuk milk booster. Alhamdulillah, jumpa jugak penyelesaian. So nanti kalau ada rezeki, boleh la amalkan susu MOMMA, susu untuk ibu mengandung dan lepas tu boleh jadikan ia sebagai milk booster nanti.

Saya yakin dengan susu MOMMA Pregolact kerana dah banyak testimoni yang saya baca akan keberkesanan susu ini. Ia bukan setakat menghasilkan banyak susu badan, malah dikatakan ia juga mampu memekatkan susu. Jika susu badan pekat, secara tak langsungnya bayi akan cepat kenyang.


Susu untuk ibu mengandung dan milk booster

 Susu untuk ibu mengandung dan milk booster

          Susu untuk ibu mengandung dan milk booster

Yang bagusnya susu MOMMA Pregolact ni tak mengandungi gula, tiada krimer dan rendah lemak. Untuk satu paket susu tu mampu bertahan sebanyak 30 kali bancuhan. Sehari secawan pun okay tetapi lebih baik dua kali sehari, minum pagi dan sebelum tidur untuk mendapatkan hasil yang lebih memuaskan. Memang sangat sesuai sebagai  susu untuk ibu mengandung dan milk booster.


Bukan setakat sesuai sebagai susu untuk ibu mengandung dan milk booster, susu MOMMA Pregolact ni mampu membina sel-sel otak dan memastikan perkembangan otak bayi agar kekal berhubung. Bukan setakat otak, malahan kulit bayi juga akan menjadi lebih lembut dan cantik.




Maunya tak sebab bahan-bahannya untuk menghasilkan susu Momma Pregolact ni juga diambil daripada makanan sunnah dan gabungan bahan ekstraks semulajadi iaitu seperti di bawah ini. Mengikut kajian bahan bahan ini memang sesuai untuk dijadikan sebagai milk booster dan sesuai sebagai susu untuk ibu mengandung. 

zaitun
kismis
omega 3
delima
buah tin
habatus sauda
susu kambing
kurma
madu
safron
inulin (prebiotic) coklat serta vanila



Menarik kan?

Dah ramai pelanggan memberi testimoni positif terhadap susu MOMMA Pregolact ni. Jadi kepada ibu-ibu di luar sana yang mengalami masalah tiada susu badan, ingin jadi milk booster, saya syorkan cuba susu ini dahulu. Mana tahu dengan izinNya susu badan dapat dihasilkan kan? Tak salah kalau mencuba. Dan susu ini juga susu untuk ibu mengandung. So boleh mula minum susu MOMMA di awal kehamilan sehingga anak bersusia 2 tahun.

Mana nak beli susu milk booster dan susu untuk mengandung ni? Ibu-ibu boleh dapatkan susu ini melalui maklumat yang tertera di bawah.



MOMMA Industries Sdn Bhd
No 6-25-3 Tingkat 2.
Jalan Medan Pusat Bandar 8A.
Bangi Sentral

asma : 016 923 6962
yaya : 016 924 6962



Post a Comment

2 Comments

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)