Sedap Pulak Origina Jus dan Chocojoy Chocolate Milk Ni

Assalam.

Bismillah. Jemput minum semua.. Hihi.. Ni ha nak cerita pasal air Origina Jus nih.. Hari tu dah minum semasa Maha 2016. En suami bawak balik. Sedap weh air ni. Macam macam jenis pulak tu. 


Best ke air Origina Jus nih? Bagi saya sedap sebab ianya fresh dan kurang manis. Sesuai untuk sesiapa yang tengah diet, macam saya.. hoho

Actualy air ni banyak perisa. Antaranya Origina Jus Epal, Blackcurrent, Delima, Black Tea dan Green tea.. So far saya suka Black Tea sebab dia ade lemon sekali.. So ada rasa masam masam sikit.  Untuk jus buah buahan ni dia ada 2 jenis packaging. Yang kecik RM 1, yang besar RM 2.49.


Selain dari jus buah buahan, dia ada perisa coklat juga tau.. Erm, nama dia Chocojoy Chocolate Milk.. Uishh.. Rasa dia memang sedap. Dia tak muak. Perisa ni ada yang saiz besar jer.. Harga dia dalam RM 2.69. Budak budak pon mesti suka air nih.

Boleh dapatkan air ni dekat Pasaraya Matahari yang terletak di USJ City Mall dan di AEON seluruh negara ( stor terpilih sahaja)


Kalau nak maklumat lanjut, boleh pergi kat facebook dan laman web diorang. Nanti kita boleh tengok la update terkini.. Mungkin akan diberitahu dimana lokasi baru untuk dapatkan jus ni ker.
Laman Web Origina Jus

Nak jana pendapatan pon boleh dengan Origina Jus nih.. Kalau ada sesiapa yang berminat, boleh hubungi 03- 5519 5700..



Post a Comment

3 Comments

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)