SEMINAR FACEBOOK PERCUMA : DEMI SEKEPING ROTI

Assalam..


Duduk di bandar yang serba serbi naik ini, kadang kala untuk mendapatkan sekeping roti pon amat payah bagi sesetengah orang. Itulah yang dilakukan oleh Tuan Suhaimi selaku pengasas TRS Company. Terima kasih di ucapkan kepada Tuan Suhaimi kerana mengadakan kelas ini secara percuma.  Walaupon kelas ini percuma, perisian di dalam kelas tidak semurah yang anda sangka. Banyak perkara yang kami pelajari dalam bidang FB Ads ni.  



credit FBTuan Suhaimi

Kelas ini diadakan pada  25 September 2016 bertempat di MPWS Bandar Baru Bangi. Hari tu pon saya dah share di entry sebelum ini.  KLIK DI SINI

Untuk pengetahuan, semua peserta telah  diberikan Worbook dan juga T- shirt . Apa yang dipelajari semua nya terkandung dalam workbook tersebut. Kelas bermula jam 9 pagi dan berakhir jam 5.00 petang.



Waktu sesi pagi dan selepas lunch kelas ini diserikan dengan cheer leader yang havoc so tak sempat la kami nak mengantok.. hihi.. Semasa dalam kelas juga, kami juga akan di bantu oleh team mereka dalam membuat Headline. Ada juga yang berpeluang tampil dihadapan dan Tuan Suhaimi akan terus membaiki Headline  mereka.. Best kan? Headline anda tak syok sendiri ataupon krik krik lagi.. =) 

Dalam kelas ni jugak, kitorang dapat mengetahui personaliti orang dengan mengikut warna. Bagi saya yang ini menarik sebab saya sebagai  seller saya tau input ape yang akan saya berikan kepada pengguna mengikut warna mereka.. Haa.. Nampak macam pening sikit tapi sangat membantu okay.. =)



Waktu dalam kelas ni, ada la jugak soalan bermain di fikiran.  Bila masuk bab Closing saya jadi semangat sikit sebab mostly saya tersangkut di bab ni.. Tak sempat saya tanya, Tuan Suhaimi dah terangkan.. hihi.. Macam tau tau jer =)

Anda semua nak tau tak? Dalam kelas ini, kami telah diajar cara buat FB Ads secara live dan dibantu oleh leader dan juga team mereka. Mereka ajar steps by steps.. Kebarangkalian duit anda nak hangus tu amat tipis.. Tak percaya? Meh tengok video selepas kelas ni. Apa peserta rasa selepas menyertai.

Lepas kelas Tuan Suhaimi serapkan kami di group WhatsApp.. So, kalau kami ada kemusykilan, kami boleh tanya lagi.. Disamping ukhwah terjalin, ilmu pon dapat.. Kesimpulannya, kelas ini memang sangat awesome.. hihi.


Kalau ada lagi yang berminat nak join kelas ni, anda tak perlu risau. Ada lagi.. Bila? Tengok details ni.  

Tarikh: 19 dan 20 Nov 2016 (Kini dibuka) 250 kekosongan.


Masa :Kelas jam 8.30pagi - 5.30ptg. 



Tempat : MPWS, bandar baru bangi, selangor.



Anda juga boleh layari di FB PAGE   mereka. 



Selamat menghadiri kelas dan semoga anda semua berjaya. Insyaa Allah. Amiinn 





Post a Comment

2 Comments

  1. seronok dapat ilmu macam ni..sangat berguna untuk mereka yang berniaga

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah pija.. sangat best.. sebab tak pernah run fbads lagi.. huhu

      Delete
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)