SEMINAR FACEBOOK PERCUMA

Assalam..

Wahhh.. Seminar FB secara  percuma? Alhamdulillah.. Bukan senang nak dapat peluang keemasan seperti ini. Tapi kena cepat la, terhad kepada 250 peserta sahaja.

Saya juga merupakan seorang seller, so saya tau macam mana susahnya nak cari pelanggan. Kita kena tau selok belok pemasaran online ni.. Kena tahu target audiense kita siapa, trends zaman sekarang, apa interest mereka, dan macam- macam lagi. Kalau tak tahu semua perkara asas ni, kemudian buat  ads tanpa menggunakan cara yang betul, berkemungkinan, hangus la duit anda semua tu. Anda juga perlu tahu yang FbAds ni sering berubah taw.Terlepas sikit jer, lari budget anda nanti.




Jadi, disebabkan itu, pengasas seminar ini, iaitu Tuan Suhaimi Omar ingin membantu orang - orang di luar sana yang ingin mengukuhkan bisness mereka menerusi Fb Ads agar mereka tidak tersilap langkah. Berkemungkinan juga, bisness anda akan menjadi huru hara.. Best kan? 

Sedikit info mengenai Tuan Suhaimi Omar. Beliau merupakan "sifu" dalam bisness pemasaran online. Bukan sahaja memberi bimbingan secara individu malahan beliau juga banyak mengadakan seminar kepada badan korporat, syarikat syarikat besar dan juga usahawan usahan terkenal. Melalui pendedahan beliau, kita akan diajar teknik sebenar di samping cara-cara untuk menjana pendapatan secara online dengan berkesan dan berterusan.



Untuk pengetahuan semua, pada 24 & 25 September 2016  ini akan diadakan Facebook #DemiSekepingRoti di MPWS Bangi. Ianya dihadiri oleh 250 orang peserta. Disebabkan permintaan nya telah meningkat, pihak pengurusan iaitu TRS Training & Consultancy bersetuju untuk membuka sekali lagi peluang kepada semua untuk mendaftar bagi sesi kedua Bengkel Facebook #DemiSekepingRoti dan akan diadakan pada 5 & 6 November 2016.


Silibus Seminar Facebook PERCUMA merangkumi : 

- Rahsia Kenali Pelanggan Anda          

- Mindset Usahawan Bisnes Online          
- Teknik Copywriting Meleleh          
- Teknik Mudah Kuasai Produk         
- Teknik Gambar Fb Ads 3 Saat          
- Rahsia Setting Fb Ads TRS          
- Teknik Closing Sales Membelai          
- Teknik Follow Up Tingkatkan Sales         
- Strategi Manage Database 101%


 Mengikut harga sebenar ialah RM 1500. Tetapi, ianya percuma dan peluang terbuka kepada 250 peserta yang terawal sahaja. Pendaftaran telah dibuka sekarang.



"EARLY BIRD PROMO: BENGKEL FACEBOOK BERNILAI RM1500.00 SECARA PERCUMA AKAN DIBERI KEUTAMAAN KEPADA YANG CEPAT BERTINDAK SAHAJA."




Jom daftar sekarang untuk Bengkel Facebook #DemiSekepingRoti secara PERCUMA di bawah ini :


Pendaftaran => SEMINAR FACEBOOK PERCUMA

Laman Web   => http://trstraining.com.my/





FAST ACTION FAST RESULT




Post a Comment

2 Comments

  1. Tak semua tahu cara yg betul untuk memasarkan product mereka di facebook, dgn adanya seminar ini boleh lah yg tak tahu tu belajar dgn cara yg betul...ya dak..:D

    ReplyDelete
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)