SISFEL : Membantu Wanita Dalam Berkerjaya

Assalam.. Bismillah,

Maafkan saya dah lama tak update entry.. Tuntutan kerja yang amat busy. Bukan apa, selepas ni zati tak bekerja dah. So bekerja sendiri.. Bulan ni kena setel kan semua kerja la.. Alhamdulillah.. Harini zati dapat menyelit. Tu yang tak sabar nak cerita pasal SISFEL.

SISFEL

Sebut pasal kerja, tup tup keluar dekat newsfeed facebook, Felinna Fattah aka Kak Fel keluar produk pula SISFEL namanya.. Zati memang dah aim lama dah perniagaan diorang.. Bagi zati mereka tidak akan membuat produk yang menjatuhkan kredibiliti mereka sebagai usahawan Islam.. Waahh.. kemain high expectation  betul zati dekat diorang.. hihi.. tapi betul la. Tapi SISFEL ni jual produk apa? Okay SISFEL ni ada dua produk . Iaitu Jamu Hormony dan juga Teatox. Kedua produk ni dapat membantu wanita.. Yang ni zati fokus entry yang lain yer.. 

SISFEL

Zati follow kisah diorang dari zaman Inchloss lagi.. Then berkembang ke butik, kemudian Caliph Kids Supplement dan sekarang ni SISFEL pula. Walaupon bermodalkan RM 500 sebagai agent, zati memang nak jadi agent sebab mereka akan guide kita sampai kita berjaya. Best kan SISFEL?

SISFEL

Tapi haritu zati bayar RM 50 dulu.. Sebelum 5/9/2018 kena jelaskan balance.. Tujuan dia, kita boleh buat pre order dulu.. dalam masa 2 minggu macam tu try la cari customer.. Nanti cukup la semua RM 500 tu.. Itupon ada yang kecam.. Hmm.. yang kecam SISFEL tu lantak korang la.. Pas ceroh nak kecam, tak kemana la korang.


Apa untungnya kalau korang join SISFEL? Untung nya korang dapat belajar untuk berniaga secara percuma.. yess.. Disamping pihak HQ membuat kelas secara LIVE di FB, mereka juga membuat kelas face to face with all agent at Baling Kedah.. Ko dah kenapa speaking London? huhu. Biasanya kelas yang mereka charge adalah RM 6000 hinggit.. Tapi untuk semua agent SISFEL semua free jer.. Ko rasa? hihi. Best ke tak? Okay lagi satu tujuan Live di FB tu adalah untuk menerangkan macam mana nak yakin kan prospek, macam mana nak hasilkan jualan berlipat ganda disamping mendapat maklumat terbaru daripada HQ dan lain lain lagi,

SISFEL

Then antara kelebihan lain yang korang boleh dapat melalui SISFEL, selain untung bersih, korang juga boleh mendapat bonus, reward emas dan juga berpeluang bercuti ke Perth secara percuma.. Waahh.. kemain.. best kan? Insyaa Allah.. Rugi kalau tak cuba. Bukan leader sahaja yang membantu anda, tapi founder dan juga staff di HQ akan membantu anda untuk mendapatkan jualan. Bahan semua disediakan hanya tinggal usaha dan doa dari diri sendir jer.

SISFEL

Kalau berminat nak menjadi agent, jangan ragu jangan malu, whats App jer zati. Insyaa Allah.. Zati akan consult macam mana nak buat jualan dan juga macam mana nak tingkatkan ekonomi diri. Nak tanya nih? Dengan keuntungan SISFEL ni, tak teringin ke nak rasa beli emas dengan duit sendiri, nak makan sedap, nak pergi bercuti, nak bagi keluarga duit lebih? Teringin kan?

SISFEL

Kalau nak join atau nak bertanya dulu, boleh hubungi zati. Just klik link di bawah ini dan review FB zati dan HQ.










Post a Comment

0 Comments