Kawal Kebersihan Anak Dengan Funtime Wipes Carrie Junior

Assalam. Bismillah.

Lately zati tengok banyak penyakit berjangkit yang berlaku kepada anak anak. Macam Jasmeen, baru baru ini dia terkena demam ciken pop. Berjangkit dengan rakan sekelasnya yang baru seminggu demam. Maybe antibodi jasmeen belum kuat sebab dia sorang sahaja yang kena. Dan selepas bercuti selama 2 minggu, kawan sekelasnya pula terkan jangkita HFMD. Mudah sangat anak anak ini berjangkit. Kita sebagai ibu bapa kena elakkan anak daripada terkena penyakit berjangkit ini.

Carrie Junior

Macam mana nak elakkan? Salah satu cara adalah dengan menjaga kebersihan anak. Kalau zati, sediakan wet tisu dalam beg. Baru baru ni Carrie Junior keluarkan Funtime Wipes. Dalam ni ada 30 helai dan mempunyai 2 jenis. Ada Cheeky Cherry dan Smoothie Berries. Nak tahu tak kenapa best? Sebab funtime wipes ni bau dia sangat wangi. Sebab tu anak pon suka. Lepas makan di kedai makan, mesti zati suruh lap tangan dengan Funtime wipes.

Carrie Junior

Antara maklumat lain tentang Funtime Wipes Carrie Junior ini, ianya dirumus khas dengan Fruito-E, gabungan buah buahan yang kaya dengan vitamin dan nutrien untuk membantu menyuburkan dan melembapkan kulit. Carrie Junior Funtime Wipes juga bebas daripada paraben, formaldehida dan hipoallergenik. Selamat dan halal digunakan.

Carrie Junior

Lepas ni korang boleh suruh anak gunakan Carrie Junior Funtime Wipes selepas main, makan, keluar beriadah atau dimana sahaja. Lagipon ianya mudah dibawa kemana sahaja. Harga pon tak mahal sangat. Dengan harga RM 7.30 korang dah boleh beli. Kalau nak pek family pon ada. Ni RM 9.00 ada 80 helai.

Carrie Junior

Nak beli di mana Carrie Junior Funtime Wipes? Boleh dapati di semua pasaraya besar dan juga farmasi berdekatan dengan anda. Jom jaga kebersihan keluarga dengan menggunakan Funtime Wipes Carrie Junior. Anak sihat, ibu bapa gembira.












Post a Comment

0 Comments