Tisu Lembap Anti Bakteria Aiken Bagus Untuk Seisi Keluarga

Hai semua. Perasan tak sekarang nih anak anak kita mudah sangat dijangkiti penyakit. Contoh macam Jasmeen la. Dia sangat sensitif. Kalau pergi tempat main ker, mesti berjangkit lepas tu. Zati rasa memang faktor kebersihan juga kita kena ambil berat. Bukan cuaca semata.

So baru baru ni zati dapat tahu yang Aiken mengeluarkan product terbaru iaitu Tisu Lembap Anti Bakteria Aiken. Zati rasa ianya memang sangat membantu. Macam selepas dia main ker, kita lap la tangan tu. Sometimes kita tak sedar yang ada bakteria dekat mainan tu.


Bukan setakat budak, kita orang dewasa pon kena jaga diri. Penyakit berjangkit nih mudah jer nak kena. So kalau bersin ke batuk ke, kita tutup mulut guna tangan kan? Ha, standby la Tisu Lembap Anti Bakteri Aiken nih. Barulah tak merebak kepada orang lain. Sebab tisu nih kecik jer, boleh sangat nak menyelit di dalam beg. Jangan bubuh mekap jer, Tisu lembap pon bawak sekali.

Untuk Tisu Lembap Antibakteria Aiken ni dia ada dua jenis. Yang pertama adalah Tisu Lembap Antibakteria Aiken Perlindungan Ekstra. Yang ni daripada Minyak Tea Tree. Fungsinya adalah untuk membersih secara semulajadi dan memberikan perlindungan dariada bakteria. Bagi yang ragu ragu nak guna, jangan risau, produk ini selamat digunakan kerana telah diuji secara dermatologi dan selamat digunakan seisi keluarga.


Yang kedua ialah Tisu Lembap Antibakteria Aiken, Pelembapan Ektra. Yang ini dirumus khas daripada daun Aloe vera dimana kita tahu fungsinya adalah untuk memberi kelembapan kulit dan menyahkan bakteria di tangan. Kedua jenis tisu lembap anti bakteria aiken ini 100% bebas alcohol dan memang sesuai digunakan oleh semua.



Dalam ni ada 20 helaian di setiap pek dan ianya berharga RM 6.50 ( Semenanjung) RM 6.80  ( Sabah/Sarawak) untuk pek berkembar. Boleh dapat di pasaraya dan farmasi seluruh negara. 


Kami dah cuba.. Korang bila lagi? Nak tahu lebih lanjut boleh pergi ke fb dan website mereka.










Post a Comment

1 Comments

  1. Tak pernah try lagi wet tissue dari Aiken. Selalunya guna yang biasa saja hee

    ReplyDelete
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)