Jom Hadiahkan Set Enchanteur Kepada Yang Tersayang

Assalam. Bismillah.

Hai semua.. Siapa di sini peminat minyak wangi.. Sep sikit.. hihi. Harini zati nak cerita pasal koleksi terbaru daripada Enchanteur. Yang terbaru ni comel comel taw. Boleh selit selit dalam beg. Selain comel, kita juga boleh hadiahkan minyak wangi Enchanteur kepada yang tersayang. hihi.


Design yang mereka buat ni memang khas untuk dihadiahkan kepada yang tersayang. Yang zati cuba ni adalah set Belle Amour dan juga Romantic. Zati rasa yang ini khas diberikan kepada yang istimewa. Sebab bau dia pon lebih kepada sweet dan romantis gitu. Dia ada pelbagai lagi jenis set yang ada. Nanti boleh usha di LAZADA juga. Bila tengok jer reka bentuk ni rasa macam ekslusif sangat. Yerla, design dah la cantik, comel pulak tu, bau tok sah kata la. Memang wangi. Ini 15 ml.



Korang biasa bagi hadiah apa dekat orang tersayang? Biasa bagi bunga, coklat, beg, kasut kan? Why not kali ni bagi Perfume Enchanteur. Lagipon wangian ni memang dah terkenal dari dulu lagi. Nak dapatkan pon bukannya susah, dekat giant ada, dekat Tesco ada. Cari jer mana mana, mesti ada. 


Ada yang nak tahu berapa harga untuk set wangian gift by Enchanteur? Okay, untuk koleksi Enchanteur Paris Miniature  EDT Gift Set  ni, ianya berharga RM 34.90 (Semenanjung Malaysia, Sabah dan Sarawak). Enchanteur Paris Mon Amie Gift Set berharga RM 23.50 (Semenanjung Malaysia, Sabah dan Sarawak). Enchanteur Miniature Gift Sets dijual pada harga RM 34.90 di Semenanjung Malaysia & R, 36.70 di Sabah dan Serawak. 


Nak pakai yang mana satu dulu nih? hihi..


Post a Comment

0 Comments