Aunise Membantu Merawat Kulit Wajah

Assalam. Bismillah.

Hai semua.. Siapa sini nak cantik? Meh sini nak story mory. Zati tahu sekarang berlambak lambak product nak cantikkan muka, nak putihkan kulit nak itu nak ini.. Macam macam kan? Tapi zati tahu mesti korang kompius nak amalkan yang mana satu kan? So zati nak suggest korang amalkan Aunise tablet kunyah blackcurrant.


First time zati rasa supplement nih. Sedap.. Masam masam manis.. Ni kalau tak terkawal boleh kunyah sambil buat kerja. Sebotol sehari la jawabnya. hihi. Tapi kita bukan nak fokus kepada rasa sahaja, tapi kita fokus kepada kelebihannya.

Antara kelebihan Aunise tablet kunyah ini ialah untuk hilangkan jerawat dan parut, anti kusam, anti aging dan juga untuk memutihkan wajah. Tapi zati nak pesan nih setiap kesan adalah berbeza mengikut individu. Bagi yang dah lama mengamalkan supplement lain, jangan campurkan. Better stop dulu pengambilan dalam sebulan. Then cuba pula produk Aunise.


Bagi zati, kalau korang nak cantik, mudah sahaja. Amalkan supplement yang sesuai dengan tubuh badan, gunakan skincare yang sesuai, jaga diet seimbang dan sebulan sekali lakukan facial di spa yang bertauliah. Insyaa Allah.. Barulah menjadi nak betul betul cantik. Product Aunise juga membantu jugak. Nak cantik bukan dengan satu cara sahaja.

Mesti korang jeles tengok artis kat luar sana tu cantik cantik kan? Diorang buat apa yang zati cakap tadi la. So, kalau nak konsisten dengan Aunise, konsisten sahaja. Jangan campur produk lain. Lagi satu nak tambah yang  Aunise ni adalah dibuat daripada   Sukrosa, isomalt, serbuk jus blackcurrant, vit c, vit e,  acai bery, lactoferin, ekstark yis dan acesulfame-K.


Bila boleh nampak kesan Aunise kepada pengguna? Bergantung kepada tubuh badan seseorang. Tapi kebiasaanya dalam 2 hingga ke 3 minggu. Jangan yang pilih kesan terhadap 1 hari. Magical namanya tu. hihi. Nak tahu lebih lanjut, refer details di bawah ini yer.

Facebook : www.facebook.Aunise

Harga : RM 69 Promo ( RM 60 )
KKM no : 060617/05/168 ( under makanan)


Disclaimer : Setiap orang berbeza keputusannya. Ada yang cepat ada yang lambat mengikut tubuh badan masing-masing. Jika ada sebarang masalah sila merujuk kepada doktor, hentikan pengambilan dan rujuk balik kepada penjual. Jika tiada apa apa kesan boleh teruskan pengambilan.

1 comments:

  1. dah banyak supplement bg yg nak jaga kesihatan dan kecantik kan?..tp kena pasti kan semua bahan yang digunakan selamat..br la berkesan dan tak ada kesan sampingan

    ReplyDelete