Serum Paling sesuai Untuk Semua Jenis Kulit : Ploles Serum

Assalam.. Bismillah.

Hai semua.. sihat ker? Harini nak jadi beautician.. Hmm.. betul tak eja gitu? hihi..Zati nak cerita pasal serum la. Dulu waktu pergi spa, doktor siap cakap lagi. Dalam banyak banyak jenis penjagaan wajah, serum dan sunblock merupakan perkara yang paling asas. So harini nak cerita tentang satu serum yang baru zati cuba. Nama dia Ploles Serum.


Kenapa nama dia Ploles Serum? Sebab bila korang sebut 2 3  ploles ploles nih, insyaa Allah, ploles la muka korang weh. Bukan susah pon nak ploles.. ahahaha.. Sambil sapu serum sambil sebut nama serum. Terus ploles.. huhu.. Macam nak merapu jer nih. ahahaha.

Okay. Serius sikit. Fungsi Ploles Serum ini adalah untuk membantu mencerahkan kulit, membantu mengawal lebihan minyak di muka, mengekalkan kelembapan kulit wajah, membantu kecutkan  jerawat dan membantu mengecilkan liang roma.


Waktu zati dapat Ploles Serum nih, zati tengok warna serum ni kaler coklat taw. Lepas tu baru zati tau yang Ploles Serum ni diperbuat daripada ekstrak asam jawa. No wonder kaler coklat. hihi. Biasanya jumpa serum kaler jernih jer kan. Asam jawa ni bagus sebab dia bantu untuk lembapkan wajah dan paling penting ada khasiat vitamin C. So sesiapa yang ada masalah kulit muka tu, boleh la cuba serum ni dulu. Mana tau, sesuai dengan muka korang ke.

Masa zati pakai Ploles Serum ni, bau dia wangi . Lepas tu dah sapu dekat muka, rasa macam segar kejap. Rasa tegang jer muka ni. Sebabnya, bukan ada ekstrak asam jawa sahaja, ada pelbagai lagi bahan dalam Ploles Serum. Korang boleh refer gambar dekat bawah ni .

Ploles Serum ni under produk Kaffrian . Sebelum ni zati guna Coffe Scrub dia. Korang boleh baca dekat sini  Bestnya Coffe Scrub .  Zati agak agak muka tak terjaga ker, zati pakai la scrub. Sental perlahan lahan lepas tu, pakai Ploles serum pulak.. huhu.. Memang best. Nak tau best ke tidak, korang cubalah pakai. hihi.

Macam mana nak dapatkan Ploles Serum ni? Korang boleh refer details di bawah ni.



Contact : 0111 446 5754


3 comments:

  1. kulit awak dah cantik kan.. pakai ni lagi cantik la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaha.. tak jugak jue.. datang mood cepoih tu.. tak comey jugak.. huhu

      Delete
  2. Pakai serum memang best. Kulit pun lebih sihat dan cantik

    ReplyDelete