Klinik Untuk Scan / Ultrasound Baby : Klinik My Family By MySonoworld

Assalam. Bismillah.

Hai semua. Hari ni zati nak share tentang satu tempat atau klinik untuk scan baby. Sebenarnya zati datang sini bukan untuk scan baby, sebab zati buat rawatan TTC ( Try To Conceive ) dengan Klinik My Family By MySonoworld di  Ampang. Bagi siapa yang proses nak dapatkan anak, term TTC ni mesti familiar kan? Zati dah ada anak sorang. Umur anak sekarang nih 4 tahun. Ingat masa anak masuk 2 tahun, nak dapatkan yang kedua. Sampai sekarang belum dapat lagi.

Ultrasound 5D

Sometimes memang sedih bila orang yang tanya tanya kan? Tapi zati tau, mesti ada lagi sedih sebab anak pertama pon belum dapat lagi kan? Insyaa Allah. Allah tau masa yang tepat. Apa yang kita perlu buat adalah doa dan usaha. So, nanti zati akan buat entry pasal TTC ni bila habis semua rawatan. So nanti korang boleh tau dari proses pertama sehingga akhir.



Panjang pulak mukadimah. huhu. Kita cerita pasal yang scan baby tula. Haritu masa zati pergi agak penuh Klinik My Family By MySonoworld nih. Orang dah kurang sikit baru sempat snap gambar. Untuk pengetahuan korang jugak ,sebelum nih ada juga artis yang datang dekat sini. Antaranya Raja Farah dan terbaru adalah Jihan Muse.


Klinik My Family By MySonoworld nih ada pakej ultrasound 2D, 3D, 4D, dan 5D. Harga zati tak berapa pasti, nanti korang boleh call dulu taw. Mana tau ada promosi ker kan? Nanti contact number zati letak dekat bawah sekali. Hmm.. Teruja tengok gambar baby tau. Comel comel jer diorang. Haritu sempat tengok album. Teruja sebab clear sangat. Paling suka bila nampak jelas jantina baby. Hihi.. Rasa macam  mak mak sangat.




Selain ada perkhidmatan scan baby, ada pelbagai rawatan yang ada dekat Klinik My Family By MySonoworld. Antaranya ialah

  • Pemeriksaan Bayi dan Kanak Kanak
  • Vaksin
  • Pemeriksaan Darah
  • Astma
  • Batuk
  • Demam
  • Selesema
  • Pemeriksaan Perut
  • Pelvis
  • Dan lain lain lagi

Yang penting kan, doktor yang merawat adalah wanita. So, korang tak perlu segan. Yang rawat zati haritu Dr Azira. Sebenarnya Dr Azira nih ada buat rawatan atau urutan khas untuk ibu yang hamil. Kalau korang selalu sakit badan, tapi takut nak pergi berurut, korang pergi la dekat spa milik Dr Azira nih. Nama spa Dr Medispa & Wellness. Terletak di Jalan Reko Kajang area downtown. Kalau nak booking, korang message atau whats App dulu . No dia 013 770 6708.


Okay sambung balik pasal Klinik My Family By MySonoworld. hihi.. Suasana dekat klinik pon best jugak. Dengan susur atur yang cantik, sedap jer mata memandang. Sofa yang selesa untuk ibu hamil duduk, kerusi untuk kanak kanak dan ada air Coway.. 


So, kalau korang nak pergi ke sini, wajib buat appointment dulu. Boleh layari website ataupon call dahulu. Semua details zati letak dekat bawah ni yer. So, last word zati nak bagi ialah , yang tengah mengandung tu jaga pemakan, jaga kesihatan. Yang tengah TTC tu jangan putus asa. Macam Siti Nurhaliza la, 11 tahun berkahwin baru disahkan mengandung. So, jangan berhenti berdoa dan usaha.



 Website 

Alamat

 BG 14, Residensi Bistaria
Ukay Bistari Hulu Klang
68000Ampang

Contact 

03 4162 2754
016 524 5260
010 225 6224

E-mail 

sonoworldmalaysia@gmail.com





Post a Comment

0 Comments