Shopping Barangan Basah Secara Online Di Malaysia Brand Outlet ( MBO)

Assalam. Bismillah.

Dilema kaum perempuan ni sama jer taw.. Hari hari pikir nak masak apa. Paling tragis bila nak masak jer, tetiba tak cukup pulak satu barang. Ini kalau rajin, boleh la pergi kedai yang dekat dekat kan? Kalau yang terlebih rajin tu, beli makanan yang siap masak jer. huhu. Sebab tu la sekarang ni ada shopping barang basah secara online. Service ni la orang paling suka.. Order jer online, lepas tu barang dapat depan pintu rumah . Lepas tu boleh masak dengan girang.. hihi.. Salah satu online portal yang kita boleh beli barang basah secara online ialah Malaysia Brand Outlet (MBO)



" Direct from the source to your drop step" Alahai.. mudah nye keja korang.. Jimat masa, peluh pon tak sempat nak keluar taw. Sedar sedar barang dah sampai kat depan pintu. Daripada segi kesegaran, korang tak perlu risau sebab barang basah daripada MBO memang berkualiti. Semua barang barang basah ini memang fresh sebab diambil direct daripada ladang. 




Kalau tengok di website diorang ni, paling saya suka adalah bahagian MBO GROCER. Sebab dekat sini lah semua barangan basah yang ada. Diorang ada daging, ayam, udang, sotong, sayur dan macam macam lagi. Frozen food pon ada. Selain daripada barangan basah, Malaysia Brand Outlet juga membekalkan barangan yang lain seperti kelengkapan rumah, barangan elektronik, dan barangan kesihatan. Dah alang alang shopping tu, tengok tengok la barangan lain. Mana tau berkenan di hati. Untuk pengetahuan korang jugak, Malaysia Brand Outlet ini merupakan online portal shopping yang diusahakan oleh syarikat bumiputera. 



Di Malaysia Brand Outlet ni, delivery hanya berada di sekitar kawasan Lembah Klang sahaja. Lagi satu, kalau korang order sebelum 3 petang, korang akan dapat keesokan hari, tapi kalau order selepas pukul 3, korang akan dapat selepas 2 hari. 

Zone 1 : Ara Damansara ( 7 am- 8 pm )
Zone 2 : Lembah Subang/ Tropicana/ Kota Damansara/ Damansara Jaya ( 8 am- 10 am)
Zone 3 : Subang Jaya/ USJ/ Shah Alam ( 8 am- 12 pm)
Zone 4 : Damansara Utama/TTDI/Mont Kiara
Zone 5 : PJ Area ( 8 am-12 pm)

So kalau korang duduk di area berdekatan ini, korang boleh beli barangan basah secara online di portal rasmi mereka di  Malaysia Brand Outlet . 



So lepas ni kalau barangan basah di rumah dah habis, boleh la rancang beli di Malaysia Brand Outlet. Sekarang semua sibuk dengan kerja dan urusan rumah tangga. So dengan adanya portal online shopping barangan basah ni lebih banyak membantu kita memudahkan kerja harian. Paling penting, barang yang mereka berikan adalah barangan yang segar. So, kita tak perlu risau la. 



Kalau nak tau lebih lanjut, korang boleh lihat maklumat di bawah ini.


No 8, Kompleks Premis Usahawan
SME Bank Sunway Damasara
Jalan PJU 3/39
Sunway Damansara
Petaling Jaya
Tel : 03-77334402
Email : icbpr@gmail.com







Post a Comment

0 Comments