Penawar Resdung Paling Berkesan

Assalam.

Bismillah..

Penat tau tengok orang yang ada resdung nih. Macam abang ipar saya la. Pagi pagi mesti bersin banyak kali. Lepas tu, orang yang resdung nih mesti kena pantang macam macam kan? Kalau macam en suami dia ada resdung tapi tak la teruk mana. Seafood memang tak makan sebab berjaga jaga. Takut nanti naik gatal dekat muka. Hmm.. Hilang dah satu nikmat disitu.



Antara tanda tanda resdung yang dapat dilihat ialah
  • Gatal-gatal pada hidung, mata dan telinga terutama bila memakan ayam, seafddo dan sambal belacan
  • Bersin bila terkena habuk.
  • Berkahak, banyak jerawat, kurang pendengaran/penglihatan, sakit kepala, kelemumur banyak, rambut gugur, nafas berbau, gatal kulit dan keputihan.
Biasa kesan resdung ni macam hilang deria bau, jadi pelupa dan lubang hidung jadi bengkak dan tersumbat. Fuuhh.. Sengsara kejap.

Sebab tu juga saya nak share ubat resdung paling berkesan. Ubat nih sudah diwarisi oleh pengamal perubatan islam selamat 40 tahun. Jadi ianya warisan turun temurun la, memang ramai yang guna. So tak perlu ragu ragu lagi. Memang penawar resdung paling mujarab orang kata.



Cara makan ubat ini ialah hanya makan sebiji waktu pagi dan sebiji waktu malam. Cara lain nak makan ubat ini ialah, buka kapsul dan masukkan ke dalam segelas air kosong. Kemudian selawat dan terus minum. Insyaa Allah, asbab ubat resdung ini ianya mampu merawat resdung korang semua.

Antara kelebihan penawar resdung paling mujarab ini ialah 
  1. Tidak perlu membuat rawatan resdung sehingga mengeluarkan kos yang tinggi.
  2. Tidak perlu buang masa dengan memakai atau membeli banyak produk.
  3. Tidak perlu mengeluarkan lendir resdung atau sinus.
  4. Tidak perlu membuat Aroma Terapi atau menggunakan rokok resdung
  5. Tidak erlu guna lintah hidup untuk merawat resdung
  6. Jika tidak berkesan duit anda akan dikembalikan segera. 
Jom kita lihat antara testimoni ubat redung mujarab ini . 






Alhamdulillah. Asbab ubat ini dapat mmembantu orang yang mempunyai masalah resdung.
So kalau sesiapa yang berminat nak order tu, boleh hubungi Puan Aisyah di talin 013 987 1616.
Untuk ketarangan lanjut, boleh KLIK DI SINI



2 comments: