Kelebihan Susu Kambing

Assalam.. Bismillah.

Dua minggu ni saya amalkan Lazz Susu Kambing Kurma Cafe. Wah. Panjang pulak nama dia.. hihi. Alhamdulillah. Ada jugak orang yang memperkenalkan susu kambing perisa baru iaitu tambahan kurma dan cafe. Sebenarnya saya ni jenis yang mudah untuk merasa makanan seperti kambing nih. Mesti ada yang macam saya kan? Haa.. Disebabkan itu la founder Lazz Susu Kambing nih memperkenalkan perisa baru. Perisa cafe.. Memang sesuai la dengan saya.. Minum suam suam memang sedap.




Nak tau tak perubahan saya selepas minum susu kambing nih? Saya hanya makan sekali sehari jer taw.. Saya ambil susu ni semasa sarapan pagi sahaja. Kemudian makan malam dalam jam 7. Alhamdulillah, memang kenyang. Saya ingat saya sorang jer rasa macam nih, rupanya ada lagi. Meh Baca Di Sini

Lagi satu saya juga ingin hamil anak yang ke dua. Jadi susu kambing dan kurma memang membantu untuk proses kehamilan. Kalau sebelum ini ada orang yang minum susu kambing, lepas tu minum pulak pati kurma. Nampak macam leceh sikit kan? So sekarang ni hanya minum Lazz susu kambing kurma la.. Mudah kerja. hihi.  Sebenarnya ada 3 perisa taw. So anda semua boleh pilih la kesukaan masing masing. 
  • Lazz Susu Kambing
  •  Lazz Susu Kambing Kurma
  • Lazz Susu Kambing Kurma Cafe. 




Kepada yang ingin hamil, boleh juga baca di sini 






Okay. Dah baca ke belum? Harap banyak manfaat yang diperoleh. Lepas dah mengandung tu, jangan pula stop taw. Amalkan terus sebab anak yang dikandung pon akan beroleh khasiat. Kalau anda semua nak tau, semasa mengandung kita sangat digalakkan menjaga makanan. Jangan tak tahu, anak juga boleh terkena penyakit selepas dilahirkan. Perkara biasa yang kita dengar adalah demam kuning ataupun jaundice. Jadi minum susu kambing ni dapat mencegah anak daripada terkena demam kuning.

Siapa yang mengandung boleh juga membaca info di bawah ini.






Perasan tak sekarang ni, kerap sangat kita dengar yang bayi pon boleh terkena ekzema.. Sedih taw tengok diorang macam tu. Kulit sensitif. Merah je badan. Hmm. Sebagai ibu bapa, mesti nak anak cepat sihat kan?  Lazz Susu Kambing ini juga mampu untuk merawat anda anda daripada ekzema.
Boleh dapatkan Info Di Sini.

Nak tau tak kenapa Lazz Susu Kambing Kurma ini ada perisa Cafe? Sebab majoriti kaum adam ni mana la nak minum susu kan? Diorang lagi prefer minum air kopi. Disebabkan itu, terhasillah  Lazz Susu Kambing Kurma Cafe. Kiranya ni khas untuk kaum adam la.. Tapi kaum ibu pon boleh minum jugak. Jom baca yang bawah ni pulak.


Anak saya pon minum susu kambing ni. Sedap katanya. Okay la tu. Satu keluarga amalkan susu kambing. Satu keluarga sihat. 



Nak tengok video jasmeen minum susu boleh KLIK DI SINI.


Jom ubah cara hidup kita dengan mengamalkan Lazz Susu Kambing.









2 comments:

  1. Macam best jer susukambing Lazz ni. Pernah minum susu kambing yg fresh masa anak kena kuning. Rasa hamis.

    ReplyDelete
  2. Aah. Best fiza.. Zati ni bukan penggemar susu. Susu kambing lagi la pulaknya.. tapi yang jenama Lazz ni zati boleh minum.. hihi.. Nasib ada yang sesuai =)

    ReplyDelete