PROMOSI PEMBUKAAN COWBOY STEAKHOUSE

Assalam.


Hari Sabtu dan Ahad yang lalu, Cowboy Steakhouse telah membuat promosi untuk majlis pembukaan. Kalau anda semua nak tahu, pada hari itu, menu Chicken Chop adalah RM 5 + free  teh O ais limau. Fuuhhh.. Tak pasal saya pon terjoin pergi sekali.. hihi.

Lepas dapat tau, saya pergi dengan adik ipar. Sampai sana saya terkejut, ramai nya orang. Siap ada yang tengah berdiri, sebab nya semua meja penuh. Saya pergi untuk bungkus bawak balik jer.. hihi.



credit photo to Fb Nurhafizah Abdul Rahman 

Sambil menunggu tu, saya sempat la borak dengan pelanggan yang sudah makan. Diorang sangat berpuas hati kerana ayam nye cukup besar. Waah.. best kan?

Walaupon pelanggan ramai, saya berpuas hati dengan layanan pekerja restauran ini. Sementara menunggu makanan siap untuk dibungkus, pekerja berulang kali meminta maaf kerana agak lambat dapat makanan. Mereka bekerja daripada pagi sampi ke petang tanpa rehat. Fuuh.. Dasyat diorang ni. 
Walaupon diorang penat, diorang still senyum bila saya tanya soalan.. hihi.. 

Bukan setakat pekerja, big bos pon turun padang sekali, masak di dapur. Hebat kan?







ni gambar daripada Fb page 





So, sesiapa yang nak datang tu, jom la datang. Ini pendapat saya la. Chicken chop size dia besar. Memang kenyang. Then coleslaw dia sangat sedap. Terbaik la.. saya kasi 5 bintang..


Kalau yang belom sempat pergi, jom kita pergi makan kat sini.



FB page : Cowboy Steakhouse

Post a Comment

0 Comments