JUALAN BORONG DI SUNGAI JELOK KAJANG

Assalam..


Hai semua.. lepas lunch tadi kawan office ajak turun bawah. Ingat kan nak buat ape, rupa rupanya ajak kita memborong.. Dah la turun bawak handphone jer.. So, saya cuci mata dulu.. Tengok bajet berapa, naik atas balik ambik duit.. huhu.. Bila dah jadi mak2 ni, bila tengok mainan murah2, mula lah macam orang tak betul. Abis  semua nak beli.


Yerla, mainan RM 5 satu.. biasa RM 10 taw.. tu pon dikira abis murah dah.. Cucur pulak RM 1 sahaja sebungkus.. hadoi.. banyak pulak beli ni nanti.


Jom la tengok brg ape yang ada.. 



2 barang RM 5




Semua jenis cucur dan rempah tepung Adabi RM 1 sebungkus



Kicap kena beli sekotak mcm ni. Harga dalam RM 76.30. 24 botol. Harga berbeza mengikut jenis kicap.



Set alat tulis ni RM 1 



Penyidai ni RM 3




Rempah ni RM 05.0 sebungkus.. maaf gambo gegor sikit



Rak kasut RM 5


 RM 1



RM 1



RM 3/ peket besar






Katanya besok ada cadar patchwork.. size queen RM 50.. waa.. murah ni.. tapi saya tak tahu la dalam jam berapa ada nanti. Mungkin esok banyak lagi barang yang akan diletak.


Borong ni start hari ini sampai hari Jumaat. Tetapi kalau semua habis awal, lagi cepat la diorang tutup.. Borong ni daripada jabatan Koperasi Penjara.


So, ni lokasi nya


Jalan Pusat Perniagaan 2  
Sungai Jelok.

Belakang KK, berhadapan dengan Koperasi Jabatan Penjara Kajang.

Bermula dalam jam 10 pagi sampai 4 petang

0 comments:

Post a Comment