SUMBER AYU MAMPU MERAWAT KAWASAN INTIM SECARA SEMULA JADI

Assalam,


Pernah tengok tak iklan Sumber Ayu di television dulu? Duta dia adalah Ayu Raudhah. Sampai sekarang saya ingat lagi sebab Sumber Ayu memang menjadi pilihan sejak dulu lagi. 

Pembersih Wanita Daun Sirih Sumber Ayu ini telah berwajah baharu dan paling menarik formulasinya telah dipertingkatkan. Waa.. best kan? Erm, sebelum kita share manfaat Sumber Ayu ni, kita kena tahu dahulu masalah yang sering dihadapi oleh kaum wanita.

Sebenarnya, bahagian intim wanita ini sangat sensitif. Wanita sering mengalami masalah keputihan dan menyebakan kegatalan. Pada yang sudah berumah tangga, kawasan intim ini sangat dititikberatkan.  Jadi, SUMBER AYU ini memang membantu kaum wanita untuk menyelesaikan masalah di kawasan intim mereka. 




Antara soalan yang sering diajukan oleh pegguna, " ada kesan sampingan tak?"

Jawapannya adalah tidak. Buat pengetahuan anda semua, Pembersih Kewanitaan Daun Sirih Sumber Ayu ini diformulasi dengan bahan semula jadi. Kawasan intim wanita sentiasa dalam keadaan sihat dan bersih serta bebas daripada bakteria jahat, kegatalan dan juga bau yang kurang menyenangkan. Kawalan pH pada paras pH3.5 merupakan paras ideal agar ekosistem berada dalam keadaan baik.

Paling penting, ianya telah diperakui Halal  oleh JAKIM. So. akak akak adik adik semua tak perlu risau. 



Kalau anda semua nak tahu, pembersih kewanitaan daun sirih sumber ayu ini, merupakan produk ideal bagi semua wanita di setiap peringkat umur. Sekarang ni, ada 6 rangkaian wangian yang menarik. So, boleh pilih la nak guna yang mana satu. 


1. Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU Orkid 

Haruman segar dari kuntuman orkid, memberikan wangian ringan dan rasa bersih yang kekal sepanjang hari. Amat sesuai buat wanita ayu yang sentiasa mengekalkan keanggunannya dalam pelbagai cara.

2. Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU Mawar

Wangian mawar mekar yang manis memberikan aroma yang menyenangkan dan rasa
bersih sepanjang hari. Pilihan bagi mereka yang berjiwa romantis.

3. Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU Floral

Kombinasi percikan aroma pelbagai bunga memberikan rasa segar sepanjang waktu.
Ciptaan ideal bagi wanita yang sentiasa ceria dan bersahaja.

4. Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU Musk

Aroma semula jadi kasturi yang ringan menyuntik kesegaran optimun agar kekal  
sepanjang hari. Varian ini sesuai dengan wanita yang sentiasa kehadapan dan meminati haruman patchouli yang terkenal dengan nuansa anggun.

5. Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU Gambir

Bauan herba yang harum serta memberikan kesegaran semula jadi. Pilihan terbaik buat wanita klasik yang sofistikated dan menghargai sentuhan alam di dalam kehidupan.

6. Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU Fruity

Aroma manis buah buahan tropika mampu memberikan anda rasa bersih dan segar sepanjang hari. Pilihan terbaik bagi si gadis yang ceria, lincah dan sentiasa bersedia dan yakin dalam apa jua keadaan.





Saya dah cuba yang ni. Memang terbaik. Semuanya wangi taw. Amat selesa bagi wanita yang aktif. Cuba perhatikan botol ni. Macam lekuk tubuh wanita kan? Haa, inilah yang dikatakan berwajah baru.. Cantik kan? 

Macam mana nak dapat? Anda boleh pergi ke farmasi ataupon pasaraya utama. Ada dijual di situ. 

Harga? Jangan risau, harga mampu milik. RM 3.60 untuk ( 90 ml ) dan RM 5.80  untuk 
(200 ml).

Jom dapatkan sekarang. Kasi tagline sikit. hehe  =)


SUMBER AYU MERAPATKAN KEMESRAAN

0 comments:

Post a Comment