MERDEKA FOOD PROMOTIONS!

Ahamdulillah. 


Hari Rabu ini kita akan menyambut Hari Kemerdekaan dan pastinya ianya disambut dengan penuh kemeriahan. Paling seronok, ramai peniaga yang akan membuat "MERDEKA SALES". Wow.. best2.

Antara yang sempat saya lihat adalah bab bab makanan.. huhu. Promosi makanan ni kena alert sikit. Nanti terlepas rasa macam rugi pulak.. hihi. Jom kita tengok makanan apa yang ada promosi.


AYAMAS




AUNTIE ANNE'S


Terms & Conditions

Please present this photo before ordering
Valid for specialty Pretzel Only
Valid at all Auntie Anne's Store Throughout Malaysia ( Except KLIA2)
Not Valid On Other On Going Promotion And Combos
Promotion Period : 29 th August- 2nd September 2016


KENNY ROGERS ROASTERS


Terms & Conditions

Valid for take away only from 26 August- 4 Sept 2016
Limited to 3 packs per person per day
Not Valid with other promotions/ discount / offers.
Purchase of discounted item is not entitled for any KRR Cards bonus
All prices above are final price inclusive of 6 % GST




Terms & Conditions

Valid for dine only
Valid for every purchase of Red Hot Meal or House Favorite Meal
Not valid with other promotions.discount/others
Price varies at different locations


BASKIN ROBBINS





CHATIME



Terms & Conditions

Buy your 1st cup at normal price and get your second cup at RM 1- RM1 applies for lower/ equal value drink only.
Not in conjunction with any other on-going promotion and/or voucher- Excluding chatime Quensbay Mall & Gurney Plaza.
Not applicable for delivery services.



FAMOUS AMOS





Haa.. Seronok kan banyak promosi macam ni.. paling terliur tengok ayam tu ha.. huhu.. Tapi macam nak order Baskin Robbins jer.. lama dah tak makan aiskrim ni.. hihi.. Yang mana ada TC tu sila tengok betul2 yer.. Bukan apa, takut frust pulak nanti.






Selamat Hari Merdeka semua 


2 comments:

  1. Wah..semua buat promotion ni...kena kawal sket nafsu ni...hehehhee

    ReplyDelete