Formula Tarik Rezeki Ini Mampu Merubah Hidup Anda Menjadi Lebih Baik

Bismillah.. Assalamualaikum.. =)

Saya nak kongsikan pengalaman saya membaca buku 111 Formula Tarik Rezeki ( FTR ) . Bila dilihat daripada tajuk ini, kita boleh simpulkan bahawa ianya mesti buku genre motivasi kan? Ianya memang buku motivasi tapi tidak sama seperti buku motivasi lain. Setiap buku yang kita baca, ianya memberi kesan yang berbeza kepada seseorang termasuk juga saya. 

Antara buku yang saya sering ulang baca adalah buku ini, Menjemput Rezeki dan juga Bisness Cara Kami. Tapi kali ini saya ingin berkongsi mengenai buku FTR ini kerana ianya limited edition. Setakat ini, buku FTR tidak dipasarkan di mana - mana kedai buku lagi. Apa yang menarik, ia didatangkan dengan 2 versi, iaitu versi elektronic dan juga fizikal. Jadi anda boleh download di handphone anda dan boleh membaca nya dimana sahaja. Anda boleh KLIK DISINI




Erm.. saya nak tanya anda semua, pernah tak anda mengalami kebocoran rezeki? Contohnya kan, setiap bulan kita dah peruntukkan hasil pendapatan kita, kita juga berniaga. Tetapi hasil nya kita masih lagi kebocoran duit. Ada sahaja masalah timbul yang memerlukan wang ringgit. 
Contoh masalah yang sering dihadapi ialah

1. Sering ditimpa pelbagai masalah atau sakit
2. Barang barang sering rosak. contoh terdekat adalah handphone
3. Miliki hutang yang tinggi dan merasakan tidak mapu untuk membayar
4. Hubungan antara keluarga bermasalah
5. Duit masuk tapi tak tahu pergi kemana
6. Diri gelisah, asyik memikirkan bagaimana nak mencari rezeki
7. Selalu berdoa nak rezeki banyak masuk, tetapi doa masih belum dimakbulkan lagi. Rezeki seperti susah nak masuk. 


Cuba kita bayangkan, semua perkara di atas tu diselesaikan dengan mudah sekali. Tak ke rasa bahagia dan tenang je hidup.. Hidup sangat happy dan perjalanan hidup semakin mudah.

Sesetengah orang akan terpikir, buku FTR ni mesti sama macam buku lain. Buat rugi jer beli nanti sebab perkara yang sama di ulang. Jika anda berfikir sebegini, anda silap. Tak rugi sebenarnya anda memiliki buku ini.





Kita kadang - kadang seperti buntu untuk membuat sesuatu perkara, tetapi alhamdulillah, mungkin jawapan kepada masalah anda ini, terdapat dalam FTR.










Setakat ni, saya dah ulang membaca 2x keseluruhan buku ini dan saya juga catat perkara penting. So, setiap hari saya akan baca perkara - perkara penting tersebut. Dah macam nak ambil exam pulak kan? Yerla sebab kita takut, kita menguruskan diri dengan cara yang salah. =)



Ada juga pembaca yang mendapat hasil yang berlipat ganda selepas mengamalkan formula yang terdapat dalam buku ini. Dia pon seperti tidak menyangka. Siapa kita untuk menidakkan hasil kerja  Allah kan? =)




Kalau diikutkan, harga buku ini tidak setimpal dengan apa yang terkandung.




Apa yang akan anda pelajari  dalam FTR ini?


MODUL 1 :  MENGAPA REZEKI SEMAKIN SEMPIT, SEMAKIN BOCOR?

MODUL 2  : TEKNIK MENARIK REZEKI YANG BERKESAN

MODUL 3 : TIPS REZEKI PANTAS, BERSIH KOLAM JIWA

MODUL 4: 7 BONUS REZEKI


APA KATA MEREKA?






Sebenarnya banyak sangat yang nak dikongsikan. Terlalu banyak. Anda kena selami buku ini sendiri baru anda tahu apa kelebihannya. Untuk melihat testimoni yang lain, anda boleh dapatkan disini .

Jika anda  ingin mengubah diri menjadi lebih baik, dipermudahkan rezeki dan menjadikan hidup lebih baik anda harus mendapatkan buku ini.

Bagaimana caranya?

Anda boleh layari website ini :  http://bit.ly/RezekiDariDia

Ataupon, anda boleh hubungi saya  Puan Izzati 017 987 9178, atau add & pm di 
fb Radhiah Izzati



Anda masih ragu- ragu? Jangan risau. JAMINAN WANG akan dikembalikan  100% dalam masa 14 hari andai anda tidak berpuas hati dengan buku ini, dan tidak beroleh hasil yang diinginkan.

Dengan syarat, anda telah konsisten melakukan apa yang terdapat dalam buku ini.






Post a Comment

0 Comments