CAMELLYA GOLD : A PERFECT NATURAL SKINCARE

Assalam,


Baru baru ini, saya berpeluang untuk mencuba satu produk  day cream daripada Camellya Gold.
Sebenarnya, saya pernah berjumpa dengan pengasas produk ini di seminar sekitar KL tahun lepas. Daripada jauh lagi saya tengok dia ni, kulit muka dia sangat cantik.. Lumrah perempuan memang akan tertanya tanya, dia ni pakai apa  sampai  cantik sangat kulit dia.. hihi.. Selepas kelas baru saya tau yang dia ni merupakan pengasas Camellya Gold dan pernah menjadi hotseat untuk IMKK. 

Okay, berbalik cerita pasal produk ni, ianya memang best. Ni apa yang saya rasa lepas pakai. Day cream dia tidak melekit, cepat meresap, teksture cream yang sangat lembut dan bila letak secalit rasa sejuk sedikit. Tidak perlu calit banyak sangat di muka, sedikit sahaja untuk meratakan wajah. 

Inilah wajah Camellya Gold







Nak tau tak perbezaan antara Camellya Gold dan produk lain?

  • Produk ini tidak mengandungi sebarang bahan kimia yang berbahaya, ianya 100% organik. Ia dirumuskan dengan inovasi gabungan Triple Stem Cell ( Swiss Apple, Alp Rose & Symphytum) dan bahan semula jadi seperti daun sireh, minyak tea tree,  minyak kelapa dara dan vitamin E yang telah terbukti berkesan dan selamat.
  • Sesuai untuk semua jenis kulit dan membantu merawat masalah kulit seperti jeragat, jerawat, kulit kusam, tona tidak sekata, juga untuk mencerahkan kulit, melicinkan dan melembapkan kulit.
  • Setiap satu komponen mendapat kelulusan KKM dan merupakan produk muslim Bumiputera serta dikilangkan di kilang yang bertaraf GMP

Terdapat 4 jenis dalam 1 set 





Ramai yang dah cuba produk ini dan sangat berpuas hati dengan hasil yang diperolehi.

Jom kita tengok testimoni yang diberikan











Selain itu, mereka ada penambahan produk yang baru. Bedak compact dan juga lipstik.





Erm. Rasanya hanya perlu pakai CG ni sahaja boleh mencantikkan wajah anda.. 



Tengah tengok testimoni,  lepas itu ternampak seseorang yang dikenali.

.
.
.
.
.
.





Eh, diri sendiri rupanya.. hoho.. Yang before tu memang tak pakai apa - apa di muka. Di tempat yang sama dan pengcahayaan yang sama.. Saya rasa macam flawless sikit.. haha.. puji diri sendiri.


Jadi, bagi yang berminat anda boleh hubungi stokis dan agent yang berdekatan. Atau anda boleh hubungi maklumat yang disediakan.



Facebook : Azura Abas

Contact : 013 735 1557








Post a Comment

0 Comments