Masalah Intim Wanita : Punca Miss V Gatal, SIS Perapat Penyelesaianya

Assalam. Bismillah.

Topik yang zati akan kongsikan ini agak sensitif tapi jangan tidak tahu, masalah miss v gatal ini sering berlaku kepada kaum wanita. Perkara ini tidak diceritakan terlalu detail kerana ianya melibatkan bahagian intim wanita. Tapi zati percaya, bagi mereka yang mempunyai masalah kegatalan di Miss V, ianya akan membuat seseorang itu stress dan juga tidak selesa. 

sis perapat

Korang nak tahu tak punca Miss V gatal? Salah satu punca ialah disebabkan oleh jangkitan kuman.
Jangkitan kuman boleh berlaku apabila bahagian intim kita sentiasa lembab. Selain daripada itu, seluar dalam yang ketat dan juga penggunaan jenis kain yang salah juga punca miss v menjadi gatal. Masalah keputihan juga tidak terkecuali.

Zati tak nak cerita bab bab kuman yang menyerang sebab zati bukan tahu sangat tentang ni. Nak explain pon macam susah. So kita relate dengan cara kehidupan kita. Apa yang zati tahu, Miss v gatal juga berpunca daripada cara kita membersihkan bahagian intim. Salah satu nya ialah tidak mengeringkan bahagian miss v dengan betul. Sebab tu dekat tandas ada tisu kan? Fungsi tisu itu adalah untuk lap miss v korang tu. Bukan setakat orang dewasa, kanak kanak pon sama.. Lepas ni standby sokmo tissue dalam handbag.. Bukan apa kekadang tisu habis.. hihi.


Ketika haid juga, miss v kita akan menjadi gatal. Sebab itu, wanita disarankan agar menukar pad setiap 6 jam sekali. Ataupon, selepas korang membuang air, korang juga perlu menukar pad sebab ianya sudah terdedah dengan udara luar. Takut bakteria sudah melekat pada pad tersebut. Lagi satu, sebelum period pon tiba tiba miss v gatal. Itu sebenarnya lebih kepada hint atau amaran, menandakan tak lama lagi korang nak period. hihi.


Dah alang alang kita cerita pasal kenapa miss v gatal, kita cari penyelesaian la pulak.. Tips nak elakkan miss v gatal ni biasa dibuat oleh tok nenek kita. Mudah je caranya, cuma rajin tak rajin jer la. hihi. Zati nak berikan beberapa tips bagaimana nak hilangkan kegatalan di miss v

Yang pertama adalah dengan menggunakan daun sireh. Rebus beberapa helai daun sireh. Biarkan sedikit suam dan dijadikan sebagai pencuci. Cara ke dua adalah dengan merebus air manjakani. Biarkan dalam keadaan suam juga. Kemudian cuci di bahagian intim. Air rebusan juga dapat membantu kita merapatkan rahim. 



Dekat mana nak dapatkan sireh dan juga manjakani nih? Bagi yang di kampung senang la nak jumpa. Yang stay dekat bandar ni agak mencabar jugak la nak cari. Kalau sireh tu boleh dapatkan di pasar. Manjakani boleh dapat di kedai ubat cina. Nak ke pasar waktu pagi nak cari sireh rasa macam payah jer.. huhu.. Rajin ke nak merebus bagai nih? yang rajin tu tahniah.. Yang tak rajin tu macam mana? Takkan nak biar jer miss gatal!


Haaaa.. jeng jeng.. Zaman sekarang dah mudah.. Semua nya dah tersedia cuma tahu tak tahu jer.. Zati ada satu produk yang dapat membantu korang untuk menghilangkan kegatalan di bahagian intim. Nama produk tersebut adalah SIS Perapat. Kenapa zati suruh korang pakai SIS Perapat? Sebab kandungannya adalah manjakani, sireh dan aura 7 bunga.. Haa.. senang kan? Tak perlu rebus bagai. just sembur jer.

sis perapat

Meh la zati story sikit tentang SIS Perapat nih. Sebenarnya produk ni baru jer dilancarkan. Tapi dah bagi tester dekat orang orang di Sabah. Kenapa Sabah? Sebab founder memang dari Sabah, Puan Sarzielawatie Samad namanya. Mostly ramai yang dah berpuas hati. Kiranya menjadik la SIS Perapat dengan wanita wanita di luar sana.. Sebab botol dia pon comel so mudah nak dibawa kemana mana. Untuk pengetahuan korang semua jugak, Puan Sarzielawatie ini memang mementingkan kecantikan keterampilan wanita. Sebab tu bukan dalaman jer dia suruh kita jaga, luaran pon sekali. Sebab itu beliau juga mengeluarkan produk untuk wajah. Nak tau product apa? Jom baca article ini Delia Gold Serum Menghilangkan Kedutan Di Muka

sis perapat

Sebut pasal SIS Perapat ni, terus rasa nak gelarkan diri sis jer.. ahahaha.. Ni sis nak membawang sikit. Kita ni orang perempuan zaman sekarang sangat la busy. Sebab tu product macam ni sangat membantu.. Nak nak pulak yang dah kahwin.. Servis kena terbaik wakk.. Semua nafkah kena jaga. Zahir batin taw.. Kena perfect.. gitteeww..

Lagi satu nak tambah la kan, ada orang tanya, perlu ke kita guna product nih kalau dah kawen.. Jawapannya perlu waakk.. perlu sangat sangat. Contoh macam SIS perapat ni la, bukan sahaja dia membantu untuk mengurangkan risiko kegatalan di bahagian intim, malah ianya juga membantu untuk merapatkan, mengurangkan keputihan, memberi wangian dan juga memberi kesegaran

sis perapat

Siapa boleh cuba SIS Perapat nih? Semua wanita boleh cuba. Lingkungan 20 an sehingga 50 an.. Semakin berusia, semakin banyak benda kita perlu jaga. Tak salah pon kita ni perempuan nak cuba produk macam nih sebab kita nak sentiasa bersih dan berkhidmat untuk suami.. Lagi satu bahan SIS perapat pon bahan semula jadi kan, so tidak merbahaya,

Tapi, kalau ada kesan lain, cepat cepat pergi jumpa doctor. Bukan apa, kot kot ada yang allergic ker. Kita mana tahu kan.. lain orang lain kesan dia.. Ni nak bagitahu kat mak cik bawang yang lain.. Bukan semua orang ada masalah keintiman ni. So jangan persoalkan, perlu ke nak pakai pakai ni semua.. Tak kan la yang ada masalah tu nak kepochi yang dia ada masalah dalam hubungan tu kan? Bab bab ni orang akan cari penyelesaian sendiri. 

So yang mana ada masalah kegatalan di miss V, ada masalah keputihan, ada masalah longgar di miss v, dingin dalam hubungan, boleh la cuba.. Yang tiada masalah, rumah tangga perfect, hubungan tip top tak apa.. Tapi kalau nak cuba apa salahnya. hihi. Kalau nak tahu tentang macam mana nak rawat jika miss v longgar, korang klik ni  >>> Cara Merapatkan Miss V Longgar<<<

sis perapat

Kalau nak cuba product SIS Perapat nih, boleh contact no ni 010 937 7805. Details yang lain boleh refer di bawah ini.


FB 

IG 

Contact 
 019 582 8682 / 010 937 7805










Post a Comment

6 Comments

  1. wey bila ada manjakani tu la paling best! haha. and bestnya sbb spray ni boleh pakai utk ibu hamil kan? wah patut la zati pnn pakai

    ReplyDelete
  2. shhh.. jgn bagitahu org lain yang aku pakai.. ahahah

    ReplyDelete
  3. kalau miss V gatal sembur ni. kalau jumpa pompua gatal dengan laki kite, boleh sembur jugak tak kat dia??

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhahahhahahahahhaha boleh mati kah dia..?? wakkakaka

      Delete
  4. Hahahahha, sembur je kalau jumpa pempuan mcm tu .. kasi sembur bakteria kat dia tu 😂

    ReplyDelete
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)